Tema: Re: TOks nevarotas budavo mage...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-14 19:57:38
Faze kai kuriuose dazniuose pasuka, jei daro "pseudo stereo" is mono signalo.
  Stereo trakte sinfazinius (Centro) signalus kompensuoja paduodant is vieno isejimo,
(paprastai po pirmo stiprinimo laipsnio),  i priesingo iejima priesinga faze., aisku, per
daliklius.. Tokiu budu nuslopinus centra, labiau girdisi shoniniai signalai ir .. aisku,
kas gaunasi.