Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: KaroliS
Data: 2011-02-06 17:28:02
bet man vistiek lieka neaisku , netgi jei ir sakykim sepeteliai pasibaige ,
ar del tu dulkiu variklyje kodel ji niekada nestojo kai sukasi variklis ? o
sepetelius tai kogero reiks nusipirkt ir laukt kol sustos, paziuret kiek
buna like kai variklis prades streikuot, nedaug man tu varikliu teko matyt
bet viena teko stebet kaip jis dirba su nusibaigusiais sepeteliais tai jau
is garso aisku kad sepetelius reikia keist:)