Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: Laimis
Data: 2011-02-03 14:55:23
KaroliS rašė:
> reles ten man rodos nesiardo , tai turbut vienintelis isitikinimas kad
> rele gera butu ja pakeist i nauja,siaip jo interneto saltiniai sako :
> motor relays contact sticking, variklis be gliuku tai turejau omeny kad
> sukasi iprastai, reversuojasi , apsukos reguliuojasi , kaip ir viskas
> ore, o vat reles tai reiks lupt , be schemos sunkokai gaunasi
> isivaizduot kurios reles ten ka sujungia

Motoro relė turbūt bus ta, kuri sujungta su simistoriumi (tas ant
radiatoriaus). Na ir šiaip, nesuprantu kokios problemos iš kelių atsekti
kuri yra kuri (laidai juk link motoro nueina...)
Tai prieš ardydamas relę ar keisdamas nauja, gali tiesiog prisijungti
multimetrą/lemputę (tiek prie valdymo grandinės, tiek prie kontaktų
grupės ir pastebėti kas atsitinka, kai motoras sustoja (ar dingsta
valdymo signalas ir relė atsileidžia, ar tiesiog atsijungia relės kontaktai)