Tema: Re: Lempų nominali įtampa, PWM'as
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-01-26 08:51:01
2011.01.25 21:43, Laimis rašė:
> ejs pateiktame link'e pavyzdys (~6 mm storio) yra pakankamai gražus ir
> iš akies patvirtina mano (intuityvią) teoriją, kad pakankamai pakaitinus
> be jokių išskirtinių, „nesveikų“ deformacijų, gražiai lenktųsi ir 20 mm
> storio lakštai:

Bijau, kad 20 mm reikėtų šildyti plačiai, tada gautųsi didelis
spindulys. Deformacijos turėtų būti minimalios, bet didelis spindulys
gali neatitikti užduoties sąlygų. Plačiau pašildžius be formos (šablono)
sunkiai pavyktų sulenkti reikalingu kampu. Rankų miklumo gali neužtekti.
Didelis „skystokas“ plotas linkęs deformuotis ne pagal lenkėjo valią, o
pagal fizikos dėsnius, ypač, jei detalės didesnės. 20 mm storio mažų
detalių kažkaip mano vaizduotė neneša ;). Didelį plotą tinkamai įšildyti
taip pat yra nemažas iššūkis.