Tema: Re: Lempų nominali įtampa, PWM'as
Autorius: Levas
Data: 2011-01-25 21:28:17
nzn kaip ten gaunasi, bet net paziurejus i profu lankstyta plastika (kazkoks stovelis virtuves kranams demonstruoti) tai is sono paziurejus matosi, kad isorinis kampas nelabai apvalus, bet kiek susiplojes- issitempes. O vidinis kampas su kuprele. O ten plastikas gal 4 ar 5 mm storio. O cia kazkas rase, kad 2cm nori lankstyti.

--
Bye, Levas