Tema: Re: Kodel buvo bummm!
Autorius: Levas
Data: 2010-12-10 16:16:42
deadtaimas sureguliuojamas pries draiveri. Pats gaeitas pajungtas per 1 omo rezistoriu, yra du priespriesais sujungti 15V stabilitronai (maziukai, talpa tikriausiai nedidele).

Man labiausiai domina tos generacijos ir triuksmas sroveje. Tas triuksmas netgi girdisi is trafo.

A ir pamirsau pasakyti, kad BUMMM ivyko per IGBT kolektoriu-emiteri, Gate islygo saugus (ir draiveris nesusvilo).

Jei tranzai labai jau leti, rodos nusipirkau silpnesniu, bet lygtai greitesniu... Nesinori mazinti visos sistemos dazni, nes noriu kaitinti smulkius negelezinius daikciukus.

Kaip kitaip reguliuoti sistemos galia?

Bye, Levas