Tema: Re: kondensatoriai 2 vnt.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-05 20:26:48
galbūt jis nori jungt nuosekliai - priešingai ir tik paleidimo momentui.
Tada gaunasi 500 MkF ir iš bėdos galima bandyt naudot. . Jei reikia įsukt
kokį masyvų daigtą, tipo kreizas - oblius . Ar kokią akmenskaldę  ? ;)
  Bet ieškot sendaikčiuose biskį utopija, nebuvo paplitę tokio talpumo ir
darbinės įtampos kondensatoriai.