Tema: Re: kondensatoriai 2 vnt.
Autorius: Godfather
Data: 2010-12-05 19:35:50
mano 78 m. tevas senas kolūkinis vilkas, savamokslis praktikas su 2 klasių
išsilavinimu ir namus pasistatęs ir kolchozinį technikos kiemą projektavęs
ir racionalizacinius pasiūlymus, kurie buvo įdiegti į serijinę gamybą,
teikęs. posūkiai ant traktoriaus stogo - čia jo išradimas, anksčiau to
nebuvo. Situacija tokia, kad trifazio neturi, o vat varikli reik paleist,
tam tikslui ir reikalingi tie kondensatoriai.
sake kad anksčiau (kolchozų laikais) buvo tokie elektrolitniai
kondensatoriai.reikia ieškot tarp seno xlamo pas ką nors.
del 1000mkf + 400V - čia ne kosmosas... specialiai dar perskambinau ir
perklausiau