Tema: Re: Mįslingų paketų siuntimas ...
Autorius: Levas
Data: 2009-03-02 22:22:27
nu tai kad specifika pas tamsta... O siaip, pas kapitalistus butent tokiu principu veikia- yra duombaze kas nas nori, ir kas gavo, tas privalo ir issiusti ka nors. Tik musu salygom kaip issius ka nors... :)

Bliamba, nerandu as to saito. Nurasyciau visa siuntimo ideja, ten kazkaip sudetingiau padaryta.

--
Bye, Levas