Tema: Re: Mįslingų paketų siuntimas ...
Autorius: Levas
Data: 2009-03-02 21:00:41
Tinka ir paypalu. Tik mintis tokia, kad imtu tik tokie, kuriems tikrai reikia. Pvz. dabar kazkoki kompa svogerio upgreitinau for free, tai liko veikianti motina su amd procesorium- gaila ismesti, bet ji moraliskai pasenusi. Gal kas pasileis koki ruteri, o gal kas issilups mosfetus. Ir siaip apziurejau lobynus, daug tokio gerio yra...

Cia labiau kur nors i mazesnius miestelius, kur siukslynu elektroniniu nera :)

--
Bye, Levas