Tema: Re: esr matuoklis
Autorius: Levas
Data: 2010-10-20 23:52:44
mikroschema- bet kokia kur galima padaryti NE logini elementa, tik be smito trigeriu.
http://www.rcl.lt/index.php?lang=lt&id=2&acc=search&term=4069

1Lt arba 80 centu.

Vietoje kvarco arba keraminio rezonatoriaus- standartinis RC generatorius. Daznis nera svarbu ar tai 80 ar 120kHz.

Jauciu tiktu ir 555 taimeris. Schemoje pavaizduotas tik principas: generatorius, trafas ir kintamos itampos voltmetras.

Itampa nera svarbi. 7806 reguliatorius panaudotas, nes 4069 cipukas nestabiliai veike nuo 5V. 6V=7805+diodas.

Galima ir kitos grupes cipus naudoti- schema surinkta is sroto kuris rasta po ranka. Kvarcas- labai jau grazi stikline lempute :) Buvo gaila ismesti. O ir kondiku parametrai matuojami prie 100kHz, ko nepasinaudoti? :)
--
Bye, Levas