Tema: Re: esr matuoklis
Autorius: Levas
Data: 2010-10-20 23:37:56
ta mikruske tai paprasciausias totem-pole is lauko tranzu. Mano trafukas buvo kiek per didelis ir neuzteko galios, tai prijungiau dideli lauko tranza ir tiek. Trafas labai paprastas- feritinio ziedelio dydzio. Islupau is kazkokio ISDN ar panasaus prietaiso ir panaudojau. Apvijos nera kritines, trafo dydis minimalus- galio mazos. Tik serdis turi buti negelezine- feritine.
Trafas gerai tuo, kad matavimo-testavimo dalis yra galvaniskai atrista. Ir dar, kad jei kondikas papuola isikroves, tai paprasciausiai issikrauna per ta apvija. Kitos kai kurios schemos kiek negeros, kad gali ir sudegti matuoklis.

Su siuo prietaisu dar galima tikrinti visokius droselius ir mazus trafukus- matosi ar vijos uztrumpintos.
--
Bye, Levas