Tema: Re: Dealextrymas, muitas ir kiti mokesciai
Autorius: Levas
Data: 2010-09-29 17:33:35
refund- tai grazinimas. Pirkom LEDus, keli buvo sugede. Kreipemes del pakeitimo, is pradziu prase atsiusti, poto ilgai derejomes ir pirkom tokius pats su 50% nuolaida. Suformavom pirkima, poto jie pakoregavo invoisa ir tada apmokejom.

O derejimas tai toks vaikiskas:

-blogi ledai
-atsiuskit
-dahuja kainuoja siuntimas, apmokesit?
-nemokesim, siulom nuolaida po 1$ naujam pirkiniui tam ir tam.
-ka cia snekata nesamones, gerai, pirksiu ta ta ir ta, duokit nuolaida nuo to ir to po 7$.
-$7 negalim duoti, nesamone.
-duokit savo skaicius.
-$5.
-OK.

:)

siaip ledai susiremontavo... Svarbiausia, kad jiems parodyti, kad darysi nauja pirkini (buvo ~100$ ar 150$ sumoje, tai jiems tie keli doleriai buvo nebaisus). Jei butu maza suma tai jie nesikalbetu.

--
Bye, Levas