Tema: Re: Dealextrymas, muitas ir kiti mokesciai
Autorius: Levas
Data: 2010-09-28 17:29:14
esme ne tame, kad pavyko ar nepavyko apgauti. Esme tame, kad is kur eme tas vertes. Dabar susirasineju su deklarantais, bandom aiskintis. Deklarantai dievagojasi, kad jie gavo mano invoisa (28USD), o muitine raso popieriuje 55USD.
Nustacius vertes nustatymo mechanizma galima galvoti kas ir kaip. Nes pagal istatymus verte nusako invoice.
Dominuose, ar pasikeite istatymai, ar suklydo ar naujas bajeris Marijos zemeje.
Jei kainas nustatines patys, tai bus polnyj pypec, nes ir nesukciaujant kartais nusiperki aukcione tikrai gera daikta labai pigiai, nes su defektu. O defektus mes mokam taisyti. Jei musu muitine net neveikianti delninuka koki ivertins elektromarkt kainomis tai bus shakes ir reikes galvoti apie alternatyvinius adresus.

--
Bye, Levas