Tema: Re: Litavimas prie nerudijancio plieno
Autorius: Levas
Data: 2009-02-24 18:07:02
Yra dar toks aukstatemperaturinis litavimas- bevei ismires menas, kai lituojama kad ir su zalvariu. Taip prilituojami volframa karbido dantys prie plieninio grazto. Ten tai normalus dalykas ir rodos nesudetingas teoriskai (knygute skaiciau), bet niekada nebandziau, nes reikia mazo dujinio degiklio, zalvario kaip lydmetalio ir rodos boros rugsties kaip fliuso.

--
Bye, Levas