Tema: Re: Litavimas prie nerudijancio plieno
Autorius: Vygandas
Data: 2009-02-24 01:44:51
Nerzaveika visada sunkiai litavosi. Vien ZnCl2 nepakanka. Kad geriau imtu
dadedu ir CuCl2 i tirpala. Jei jo nera tinka ir CuO milteliu dadeti ir
ismaisiti.
Visai neturint reagentu galima pati ZnCl2 tirpala prisotinti vario jonu
imerkus du varinio laido galus ir per juos paleidus srove nuo kokio nors
pastovios itampos saltinio. Nepamirsti tirpala po truputi maisiti, ir viska
nutraukti dariti kai tirpalas taps gan geltonas. Su tokia litavimo rugstimi
ir paprastas ir nerudijantis plienas lituojamas zimiai geriau.
O ZnCl2 as darau is senu elementu cinkiniu korpusu ir druskos rugsties
pirktos ukinese prekese :)
Litavimo procesas kaip ir vario, tik vietoje paprasto fliuso reikia nauduoti
sita, ir zimiai geriau prakaitinti metala kad gautusi geresnis sukibimas.
Lituojant reikia saugotis garu, nes jie pagrindinai susideda is druskos
rugsties, kurios ikviepimas nedadies sveikatos.