Tema: Re: Help: SAT sistemos derinimas
Autorius: Hertz
Data: 2010-07-11 00:23:57
As tai jau atkaliau si reikala :) Siaip reikia dvieju zmoniu jei neturi tam
skirtos irangos. Vienas prie teliko, kitas prie antenos. tas kur prie teliko
tiesiog sako signalo kokybes parodymus, o prie lekstes jau mazdaug aisku ka
reikia daryti pagal tuos parodymus.

Pradzioje nustatai kazkoki kampa ir sukioji antena pagal vertikalia asi t.y.
is kaires I desine ir atvirksciai kol pagausi kazkokia signalo kokybe, jei
vistik nesiseka nieko pagauti, keiti kampa ir ve sukioji.
Kai jau pagausi max signalo kokybe esant tam kampui antena fiksuoji ir
pamazu keiti jos pasvirimo kampa kol signalo kokybe vel padides, paskutinis
etapas - galutes atstumo iki lekstes keitimas ir jos posukio kampas. Po siu
operaciju ir jei yra viena galvute tai signalo kokybe ant atskiru
transponderiu gali pasiekti 98 - 99% .