Tema: Re: Help: SAT sistemos derinimas
Autorius: ejs
Data: 2010-07-10 23:48:24
El Savior rašė:
> Sveiki,
> su sat artimiau susiduriau pirma karta, noreciau siokio tokio 101. Zodziu,
> atsirado pas mane kazkoks pigiakas dvb-s imtuvas, powersky vadinasi, ant
> arion'o pagamintas.
> Nusprendziau sode pasistatyt. Su antena viskas lyg ir tvarkoj, ziuri i
> pietus, bet vat su tikslesniu derinimu atsirado sunkumu.

jei bliūdas žiūri į pietus - blogai. Toje vietoje gerų palydovų kaip ir
nėra. 20° į vakarus ir išeisi į Astra 4E. Statai 11766 H ir žiūri Ukrainą.

Antras momentas - vertikalus kampas. Ofsetinei lėkštei turėtų būti
nurodyta kiek reikia minusuoti nuo vertikalios skalės. Pvz stačiaus 60cm
ofsetą, tai vertkalus kampas pagal skalę buvo 15° ribose.

> Pradziai galima butu kanors, kad ir nuo hotbird'o ar astros pasigriebt.
> Reguliuojant antena, imtuvas rodo signal strength apie 80%, taciau signal
> quality - 0%.

Vat kai quality pajudės iš mirties taško, manyk kad kažką pagavai. Kol
kas gaudai triukšmą.

> Koki transponderi pasirinkt reguliavimui, kaip teisingai
> reguliuot, ar lnb poliarizacijos "fine tuning" yra labai svarbu gaudant, ar
> tai galima atlikti veliau, i ka dar tureciau atkreipt demesi?

transpoderis turi būti aktyvus. Ir pageidautina derinti jo zonos
centrinėje dalyje.

--
  ejs