Tema: Re: Reikia idejos analizes
Autorius: lietuvys
Data: 2010-05-07 16:35:55
Įdomus projektas. Mano minčių kratinys, atskiri variantai:

1. Kokį max laiką tavo variklis dirbs maksimalia galia? Man atrodo, kad trumpai. Tokiu atveju nereikia to galingo maitinimo šaltinio, nes neapkrautas variklis ims nedaug A.

2. jei paimti tavo išsirinktą variklį ar pan., pervynioti ir panaudoti mano turimą trifazį dažnio keitiklį, kurį galima maitinti ir iš vienos fazės. Jo min išėjimo įtampa - 110 V tarp fazių, galingumas apie 3.5 kW.
Ar toks trifazis keitiklis gali netikti trifaziam varikliui su pastoviais magnetais?

3. Kodėl ne DC variklis su halo davikliu ir greičio kontroleriu, vienu tranzu (rodos, nerašei, kad reikia reverso)?

4. Kodėl ne 230V AC variklis? Čia su tiristoriais irgi galima būtų sūkius palaikyt. Kaip daroma 230V įrankiuose.

5. Jei sukurpti maitinimo šaltinį ir rinktis kontrolerius, tai reikia didesnės įtampos. Jei reiktų pirkti, gali rašyti man, aš ten turiu šiokių tokių nuolaidų. Turnigy pavyzdžiai, didėjančios kainos tvarka:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8920&Product_Name=TURNIGY_K-Force_150A_OPTO_2-6S_Brushless_ESC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10944&Product_Name=Turnigy_Super_Brain_100A_Brushless_ESC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4691&Product_Name=TURNIGY_Sentilon100A_HV_5-12S_BESC_%28Ver4%29
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8921&Product_Name=TURNIGY_K-Force_120A-HV_OPTO_5-12S_Brushless_ESC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10332&Product_Name=Turnigy_Monster-2000_200A_4-12S_Brushless_ESC

6. Ar tikrai reikalingas toks galingas variklis? Kaip supratau, galios neišnaudosi. CNC staklės turės varinėti svorį, kurio nenaudosi? Pagreičiai mažės, vadinasi ir darbas lėtės. Ar tai teisingas pasirinkimas?

--

Marius
IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas