Tema: Re: Reikia idejos analizes
Autorius: Miegapele
Data: 2010-05-07 14:01:19
del daznio neisivaizduoju :( . paprastai modeliniai sukasi 10krpm ir daugiau
bet man butent reikia iki 10krpm. nera noro labai gilintis i visus bldc
niuansus ir subtilybes, bei nesinori labai islaidauti. todel pramoniai
varijantai atpuola. Pervyniot liaudis vynioja ir gana sekmingai nemanau kad
tai sukeltu kazkokiu problemu. problema kelia nesveikos sroves.