Tema: Re: Tiristoriu pajungimo subtilybes. Kaip geriau?
Autorius: Levas
Data: 2010-04-16 19:36:16
nelabai teisingai gal parasiau. "Valdymas" pas mane tai viso lygintuvo valdymas: norima isejimo itampa. Ji atrista per analogine optopora.
O patys tiristoriai galbut bus valdomi per totempolines mikroschemas- as ju daug turiu. Mazytes, grazios, greitos ir gana galingos.

Gaunasi 1 maitblokis "gyvas". Visa kita prietaiso elektronika galvaniskai atrista nuo lygintuvo.

Dar neapmastytas objektas- faziu davikliai. Originalioje schemoje nori fazes gauti per skiriamuosius trafukus.
Beja, lygintuvo aprasymas:
http://membres.multimania.fr/tsetclichy/thyratmel.html

--
Bye, Levas