Tema: Re: Tiristoriu pajungimo subtilybes. Kaip geriau?
Autorius: Levas
Data: 2010-04-16 19:26:31
Tai galima turistoriu valdyma izeminti. Beja, daug kur kur lupau tuos tiristorius, ten ir stovi po rezistoriu ir kondika. Matyt saugo nuo tokiu nelaimiu.

Normaliu dideliu 12-220V trafu as nenoriu deti- nera vietos.

Noriu valdyti tiristoriu kalade TM15T3A-H nuo Mitsubishi electric.
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/T/M/1/5/TM15T3A-H.shtml

Nelabai suprantu tiristoriu parametrus, bet man taip atrodo, kad juos isjundinti nereikia nei dideliu itampu nei dideliu sroviu.
Gal ks galetu zvilgtelet ir patikslinti kiek vam uztenka kad "fire" suveiktu?

--
Bye, Levas