Tema: Re: Gal kam reikia ISD1420P?
Autorius: Erikas
Data: 2009-02-17 14:22:56
A tiesa, turiu va toki http://www.altera.com/products/devkits/altera/kit-signal_integrity_s2gx.html
Tik lygtai su pirmos serijos stratixu. Jei ka domina, galiu perleisti ar mainyti i kokia gelezeles- cia pernelyg advanced cipas ir dev boardas pernelyg pritaikytas specifikai. Va jei kas dominasi gigabitiniais transiveriais ir nenori isleisti $2000 ant dev boardo, tai prasom kreiptis.
Arba tiems kuriems nusprogo stratix GX ir jie nenori ismesti $1000 uz cipa :)

Cia mano nelaimingas pirkinys- neisiskaiciau i aprasyma ir netycia nupirkau uz pradine kaina. As laikas nuo laiko praskanuoju ebay ir pastatau uz visokius devboard po 20...30USD beveik neziuredamas ir kartais netycia nusiperku... Dazniausiai pavyksta apgauti muitine, bet su paskutiniu pirkiniu nepavyko. :(