Tema: Re: Gal kam reikia ISD1420P?
Autorius: Erikas
Data: 2009-02-17 13:42:21
Tai kad dev boardai net seni yra brangus. Va pries savaite viena sena nupirkau, tai svolociai muitininkai nuskalpavo ant 40Lt. Tai gali pasiskaiciuoti kiek jis man kainavo.

Mano pirmasis "devboardas" buvo Motorola DSL modemas su nuluptu procesorium- ten Flex 10K tupejo, visokius diodukus, mygtukus junginejo ir prie SRAM buvo priklijuotas.

Kazkokius Xylinx maciau senesniuose Nokia ir Zyxel DSL modemuose.

Bye, Levas