Tema: Re: REQ: paremontuoti LCD monika (Vilnius)
Autorius: Hertz
Data: 2010-04-12 09:36:12
Na as viena gedima dar zinau kai vaizdas dingsta po tam tikro laiko
Maitinimo bloke tarp 220V dalies ir antriniu itampu yra toks kondikas, nu
tipo filtruojantis, tai vat jis pas mane budavo, po kazkurio laiko atsiranda
nuotekis, ir kas idomiausia jis pasidaro beveik kaip uztrumpintas. Vat ji
gal dar reik patikrinti.