Tema: Re: REQ: paremontuoti LCD monika (Vilnius)
Autorius: Sail
Data: 2010-04-10 18:37:33
Perlituok, didelis sansas kad pades. Vizualiai tikrai ne visi matosi, kuriu
vidine varza jau uz proto ribu. Vienoj plokstej (dar veikiancioj) kokiu 15
kondensatoriu mirusiu buvo.

Siaip meistram uz kapeikas knistis su tais daiktais neapsimoka, o daug juk
nemokesi. Daryk pats. O geriau - pasidaryk ar nusipirk ESR matuokli, be jo
kaip be ranku, pravers ateity tai tikrai.

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message
Na aš PC maitblokiam irgi jau ne vienetais, o dešimtim juos perku, bet
dažniausiai matosi jau net vizualiai, kai prastai ten jiems būna. O šitie
visiškai gražūs. Na, jei rimtesnis už mane meistras neapsiims pažiūrėti,
reiks tiesiog perlituoti esamus ir pažiūrėti, kas gausis :)

azartas