Tema: Re: Dienų rodymas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-02 00:21:11
Jauciu greit priupgreidinsit iki visisko automato su kalendoriumi ir
laikrodziu :)

"Jurate" <uz@baltijos.juros> wrote in message
> kazkada liaudis tokiam reikalui panaudojo dienos sviesos lempas. tais
ilgas. tam kad pigiai ir be mirksejomo isijungtu is ekonominiu lempuciu po
tris litus islupo balastus ir prijunge prie tu  lempu. tarp kitko cia ktu
kazkokiem reklamistam laikrodzius gamino. dydid solidus 2.5 metro aukstis ir
pakankamai paprasta.

> [...]
galėčiau paprogramuoti, kad veiktų kaip reikia.
stiprinimą. Mano varianto maitinimo įtampa -- 5 V.