Tema: Re: Kabeliai bute
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-19 19:04:15
"tarzan" <tarzan@takas.lt> wrote in message news:ho09if$jus$1@trimpas.omnitel.net...
>O mastymas toks: pirma PC nupirkus (cia dar pries 15 metu), sake, kad man jo
> uzteks 20 metu, kai tik pradejau naudotis DSL tikrai nemaniau, jog 200 Mb/s
> kazkada bus pasiulyti Lietuvoje. Taigi kas siandien atrodo daug, ryt jau
> atrodo mazai.

Teisybes yra. Kita vertus, gali visada pasilikti gerus techninius kanalus, o veliau prasitempti pagal poreiki.

> Taip, dabar gal ir brangus tie switchai/routeriai, bet po metu kitu atpigs,
> o kabeliuko is naujo juk neklosi.
>
> Masciau apie optika, pakloti galima, bet kaip realiai ja panaudoti? Jokiu
> jungciu as jai nerandu.

Tai nenaudok DABAR. Tiesiog palik susukta dezutese/kanaluose/vamzdziuose - pagal poreiki tau uzvirins antgalius. Paciam darytis neverta, tuo labiau dabar. Priedo suprasti vertetu, kad buitineje instaliacijoje teks naudoti minksta, patch'ine optika. Nes kietai tau tiesiog netiks jos minimalus spinduliai.