Tema: Re: Kabeliai bute
Autorius: tarzan
Data: 2010-03-19 18:42:55
O mastymas toks: pirma PC nupirkus (cia dar pries 15 metu), sake, kad man jo
uzteks 20 metu, kai tik pradejau naudotis DSL tikrai nemaniau, jog 200 Mb/s
kazkada bus pasiulyti Lietuvoje. Taigi kas siandien atrodo daug, ryt jau
atrodo mazai.

Taip, dabar gal ir brangus tie switchai/routeriai, bet po metu kitu atpigs,
o kabeliuko is naujo juk neklosi.

Masciau apie optika, pakloti galima, bet kaip realiai ja panaudoti? Jokiu
jungciu as jai nerandu.