Tema: Re: eilė įrangos su reaktyvine galia ir elektroninis balastas.
Autorius: Evaldas
Data: 2010-03-19 00:02:53
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18876">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>"Vasaris" &lt;</FONT><A
href="mailto:paklausk@ir.gausi"><FONT size=2
face=Arial>paklausk@ir.gausi</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in
message </FONT><A href="news:hnu73j$es3$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2
face=Arial>news:hnu73j$es3$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2
face=Arial>...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Aš manau, kad elektroniniai balastai atjungia savo
apkrovas, taigi ir "iškraipymus", jei nėra apkrovos arba ji neatitinka
pre+post-startinių parametrų, po kelių sekundžių nuo paleidimo. Lempų - apkrovos
- nėra, matuoju po keliolikos sekundžių nuo pajungimo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial><FONT color=#0000ff>Kai kurie gudresni gal ir
atjungia, dauguma vidutinių &nbsp;neatjungia, o patys pigiausi išvis negeneruoja
be apkrovos</FONT>.&nbsp;</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT><FONT
size=2 face=Arial></FONT>
<DIV><BR><FONT size=2 face=Arial>Mano klausimas buvo ne apie tai, kas vyksta,
kada balastas kapoja savo 20 kHz dažniu srovę lempai, bet kada jis pasyviai
veikia grandinėje kartu su induktyvine apkrova - filtro varikliuku. T.y. ar gali
būti, kad elektronio balasto 220V galo topologija kažkaip (tikėtinai per
kondiką) patvarko minėto filtro PF, ir todėl visa bendra sistema pradeda imti
82W aktyvinės vietoje įprastai įmamų ~27W aktyvinės energijos iš
tinklo.<BR></FONT><FONT size=2 face=Arial>Priedo, jei teisingai supratu, tai
normalūs elektroniniai balastai, o pirkau normalius vokiškus, veikia turbūt
pilnai koreguodami PF 220V pusėje iki ~1,00, ir nepaleisdami bilekokių šiukšlių
į 220V pusę.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial><FONT color=#0000ff>Jei balastas turi savo active
PFC tai taip, panašiai. Jei tai tik PFC&nbsp;parodija iš kelių diodų, kondiko ir
rezistoriaus arba visai parodiją - su induktyvumu (droseliu)&nbsp;įėjime tai
velnias žino kokie procesai ten vyksta sąveikoje su šalia esančiais
induktyvumais (tavo filtro variklis). Aš nežinau, netyrinėjau,&nbsp;bet įtariu
ten turėtų būti geras jovalas.</FONT>&nbsp;</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>
<DIV><BR>Kokios prielaidos, kad prietaisas *neturi* "True RMS" funkcijos? Nes
man tai, kad ir jis ir sertifikuotas skaitiklis - abu rodė tą patį, - yra
pakankama indikacija, kad elgiasi korektiškai.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT color=#0000ff>Taigi pats rašai, kad tyrinėjai ir lyginai "paprastą"
balastą ir kitokius "paprastus" vartotojus, o dabar rašai apie elektroninį
balastą. Nepatingėk pasiskaityti apie true RMS matuoklius ir kam jų
reikia.</FONT></DIV>
<DIV><BR>&gt; Kai man reikėjo pasimatuoti elektroninio balasto su lempa
vartojamą aktyvinę galią tai 220 V lyginau tilteliu, kabinau didelės talpos
filtrinį kondiką ir matavau nuolatinę srovę ir įtampą. Tokiu atveju gavau labai
artimą&nbsp; teisybei reikšmę.<BR><BR>Ta prasme darei dvigubą konversiją
maitinimas220AVC=&gt;12VDC su matavimo grandine=&gt;220AVC su balastu ir
lempa?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT color=#0000ff>Kam dvigubą ? Šėriau išlyginta ir filtruota 230V,
gavosi 330V. Balastui tinka, vistiek viduje jis tiek pats
pasidaro.</FONT></FONT></DIV></BODY></HTML>