Tema: Re: noname inverteris
Autorius: Egidijus
Data: 2010-02-09 18:23:18
Levai , kuri ten schema su dviem tranzais ???  Ten du galingi lauktranziai,
du pries tai bipoliai, plius dar tranzai schemutej apriboti pradine srove
kondensatoriams uzsikrauti.
Ar Tu cia tik lauktranzius skaiciavai ?
O va su diodais ten nekas - i kruva lygiagreciai sujungti, neturi galingu
geru greitu diodu.