Tema: Re: noname inverteris
Autorius: Levas
Data: 2010-02-08 19:57:26
Nu tai nieko blogo, tik blogai, kad naudojama "keliolika mosfetu". Matyt kinieciui per brangu buvo nupirkti galingu IGBT moduli :)

Net rusiska svarke su 160A isejimu vaziuoja ant dvieju tranzu ir dvieju diodu.

http://www.y-u-r.narod.ru/Svark/svark.htm

Kai autoriui rasiau emaila apie industrinius tranzus jis man atsake- butu galimybe nusipirkti, iskarto panaudotu, nes nereiketu tai pistis ir su ausinimu ir su apsaugom.

--
Bye, Levas