Tema: aga
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-02-05 08:57:20
issisaugoti tai gali ir issaugo... atminty, bet... Dazniu juosta tai
stipriai skiriasi nuo to, kai veikia ne skaitmeniniame rezime... Uztat
fronteliai gaunasi status... Skaitmeninis rezimas tinka tik gana letiems
signalams stebeti ir inesa pakankamai daug painiavos, jei tai ka jis rodo
priimi uz gryna piniga... ;) Turiu HM1507-3... Geras skopas. Bet
skaitmeniniam rezime naudojau gal keliolika kartu stebeti telef rinkiklio
signalams... Ir tai ten kad isvesdavo kartais info-nesuprasi ka rode...

"Levas" <blas@sss.com> parašė naujienų
pranešime:hker36$9vi$1@trimpas.omnitel.net...