Tema: Levai
Autorius: Vai
Data: 2010-02-04 10:56:13
As zinau ka lembda rodo. PVZ auto dirba ant 1 kartos slangines dujos. Ir
gali varzta sukti stebedamas lembda pvz padaryt stabilius 0,5V(jie
nesokineja nes lambda rodo tiesiog ka mato reaguodama pagal O2 kieki). Ant
benzo ka mes matom tai matom ka daro kompo mapas..... Zodziu pasiuklykit
paprasta oscilografa su kuriuo tuos kitimus galeciau matyt. Cia as noriu
biski toki projekteli daryt tai man reik. Multimetro neuztenka :)