Tema: Re: Maitblokio gaivinimas?
Autorius: Levas
Data: 2010-02-04 23:54:24
siaip biski ne itema, ardziau visa kalna video kameru su panasiu impulsiniu- isejimo/iejimo kondikai puse velnio, juos pakeitus vis tiek nepasileido. Blogietis buvo 47uF kondikas kuris filtravo mikroschemos maitinima- talpa ok, bet ESR rodo dideles varzas. Tiko ir 22uF su padoriu ESR.

"Vygandas" <pvygis@dtiltas.lt> wrote in message news:hkff1o$ad7$1@trimpas.omnitel.net...
> Patariu labai neisibegeti, o pradziai pakeisti smulkiause elektrolitini
> kondensatoriu. Dlink maitblokiuose padedavo. Jei neturi tokio pacio galima
> pabandimui statiti truputi didesnes ar mazesnes talpos, itampa geriau tokia
> ar didesne.
> Tokiuose vietose konderiu tikrinimas nieko neduoda, reikia keisti tik i
> nauja arba i garantuotai gera.
>
> "acidal" <acidal@aa.at> wrote in message

>>> b. Uzmaitinti is kompo per USB (ten lygtai 5V? originalus maitblokis
>>> 5v/1A)