Tema: Re: Maitblokio gaivinimas?
Autorius: Vygandas
Data: 2010-02-04 23:43:20
Patariu labai neisibegeti, o pradziai pakeisti smulkiause elektrolitini
kondensatoriu. Dlink maitblokiuose padedavo. Jei neturi tokio pacio galima
pabandimui statiti truputi didesnes ar mazesnes talpos, itampa geriau tokia
ar didesne.
Tokiuose vietose konderiu tikrinimas nieko neduoda, reikia keisti tik i
nauja arba i garantuotai gera.