Tema: Re: Nuomones apie auto ikrovikli
Autorius: config.lt
Data: 2010-01-28 11:48:52
tu bicas man gera minti cia pakisai kaip modernizuoti savaji neuzmusama T34 (Toroid34)
http://www.config.lt/auto/akomas/
inpisiu jam MIN-MAX jungikli :D  Vietoj to potenco. O lempa su lizdu reik kazkaip salia ampermetro isukt
Nuogas toroidas duoda 7A, o per lempa - 3-2.5A
viska graziai apiforminus skydelyje dar pakenciamas daikc gausis

Beje, liaudis, jei turit minciu kaip lengvai apiformint be autolemputes - tell me pls