Tema: Re: Nuomones apie auto ikrovikli
Autorius: nexus
Data: 2010-01-26 17:04:26
o tai kaip zinot, kad jau akumas mire???
Manasis jau kokiu 3-5 metu senumo gerai nepamenu, tai viena ryta radau
is vis numirusi, matyt salono lempute buvau palikes. Tai kol gryzau is
Siauliu i Kauna pasikrove ir kelias savaites be problemu buvo. Vakar
ryte jau nebeuzkuriau vos vos suko, taciau to nepakako. Per nakti
palaikiau garaze masina prie +8, vistiek is ryto neuzsikure.
Tai cia skaityt, kad jis jau mires ar dar bandyt pirkt pakrovikli ir
kraut per nakti. O gal nesukt galvos ir imt tiesiog nauja akuma...

Dekui