Tema: Re: 2 judesio davikliai ant 1zonos
Autorius: Kabal
Data: 2010-01-19 13:41:20
Gal daugiau neklausinek :D
1. Galima. Magnetas NC kontaktai only.
2. Kadangi pas tave Paradox, ten yra galimybe naudoti zonu dubliavima aka ATZ. Pavartyk manuala, pamatysi, kai vienas daviklis jungiamas su 1k varza kitas su 2k varza ant to pacio laido ir viskas jungiama tarkim i 1zona. Tai suveikus davikliui su 1k varza rodys, jog suveike 1 zona, o suveikus davikliui su 2k varza rodys jog suveike 11 zona.
Pagal mano paveiksla jungiant ir nesinaudojant ATZ reiktu kisti 1k varzas.

Del P.S. taip, galima, bet juos jungiant atskirai ant tarkim 4 ir 5 zonu gnybtu.