Tema: Re: 2 judesio davikliai ant 1zonos
Autorius: MinVodai
Data: 2010-01-19 13:15:21
labai dekavoju
dar keli klausimai, daugiau nepristosiu...
1. ar galima tokia grandine jungti viena judesio davikli, kita sakykim duru
davikli? Ar butinai turi buti abu judesio davikliai?
2. pas mane yra varzos i komplekta 1k ir 2k omu. Kuri varza 2 kuri 1 ??
vertikali - ? horizontali - ?

Aciu labai
P.S. beje taip sujungus, ar pulte galima priskirti viena davikli sakykim 4
skaiciumi, kita 5 skaiciumi?