Tema: Re: kur galima rasti magnetų el. aparatūroje?
Autorius: Shadowed
Data: 2010-01-15 14:10:55
nu tik nepagalvok kad as priestarauju ir bandau atkelbet... siaip tik maniau gal kazka daugiau zinai negu as savo makaule ismastau. O tai kas prikalkeja virduli tai bent jau tiek nepatenka i organizma... kazkiek maziau bet vistiek maziau... Senatvej bus ne du dideli akmenai o tik vienas didelis ir vienas maziukas :D