Tema: Re: kur galima rasti magnetų el. aparatūroje?
Autorius: expresas
Data: 2010-01-15 13:23:54
tai jo, gal netgi ne vienoje vietoje ant vamzdzio galima
deti galvoju, jei yra galimybės,
gal efektas tik sustiprėtų.

tik nesugalvoju kur čia uždėti man ant šilto vandens
vamzdzio tuos magnetukus, nes visas vamzdis metalinis
iki pat čiaupo, gal ant sklendės (aplink ją), nes tokiu yra.
jos ten lyg ir iš kazkokio spalvoto metalo, gal zalvario...