Tema: Re: pasakykit kas per softas (prikabinta ~350kb)
Autorius: siGis
Data: 2010-01-08 09:59:38
> O prie ko čia softas ? Elementų žymėjimas standartais reglamentuojamas.
> (nesiginčiju, kad elementų žymėjimas spagal GOSTą man gražesnis ir
> suprantamesnis)

Softas matyt prie to kad daug kas ten padaryta defaultiskai. Na kazkokie
standartiniai nustatymai. Pagal tai zmones ir mokinamai, patys mokinasi
dirbti. Nelabai kas ir stengiasi pasidaryti ar pakoreguoti simboliu
proporcijas priderinant  prie mastelio dydzio lape. Rezultate gaunasi
vietoje punktyrines linijos vienas, ar pora brugsniu kurie biesas zino ka
reiskia. Cia tik kaip pavyzdi parasiau. Didziausias makalynas gaunasi ne su
simboliais o su ju raidiniu skaitmeniniu pavadinkim indeksavimu. Panasu kad
dauguma programu tai daro automatiskai. Daugiau teko dirbti su austru
darytomis vienos gamyklos schemomis tai tam kad surasti reikalinga elementa
schemoje, arba atvirksciai schemos elementa spintoje reikia sugaisti bent
15min. Nors ten tera tik variklis, pora kontaktoriu, signaline lempute,
mygtukas ir relyte sasajai su kompu. Net puslapiai suzymeti ne 1,2,3,... o
kazkokiom kombinacijom raidziu ir skaiciu. Ir taip pat pazymetu puslapiu
gaunasi bent po kelis.
Be to projektuotojai palieka labai daug irgi pavadinkim nutylejimu. Tai kas
ju supratimu turetu buti savaime suprantama nors is tikruju taip nera.
Rezultate ne skaitai schema o spelioji kas cia galetu buti.