Tema: Re: pasakykit kas per softas (prikabinta ~350kb)
Autorius: siGis
Data: 2010-01-08 00:12:40
O kodel kuo programa siuolaikiskesne tuo sunkiau skaitomos ir suprantamos su
jom padarytos schemos? Elementu zymejimas, markiravimas is viso tragiskas.
Gal taip specialiai daroma kad kiti nesusigaudytu. Iki siol bet kokiu schemu
esminis reikalavimas buvo suprantamumas ir aiskumas. O tie siuolaikiniai
softai net spalvu nenaudoja. Nors jau kiekvienas mokinukas turi po spalvota
printeri. Mano manymu tie siuolaikiniai softai stipriai nuo gyvenimo
atsilike.