Tema: Re: kitajski lituokliai :)
Autorius: Levas
Data: 2009-11-27 18:51:51
nepjaustyk is konteksto sakiniu. Kitam sakinyje "Gal kartais reikia su paskutinem pasiurbti" parasyta.

O fliusu as visokiu turiu: ir vazelino formos (kinietiskas), ir skystus (lenkiska, weller, dar kazkoki nupilta kazkur i slovika) ir aisku natur-produkt kaniflija (bei kanifolijos tirpalas etilo spirite). Beja, vienas besvinis lydmelis turi toki keista fliusa viduje, kad sukelia man alegine reakcija- jei norisi prasivalyti sinusus, uztenka ji biski palydyti.. :)
Fliusa pasirenki pagal situacija- skysta weller gerai ima uzsioksidavusius varinius laidus, skystas lenkiskas- toks pusiau, skystas nupiltas labai smirda. Vazelininis tai tarpas tarp skysto ir kanifolijos- geriausiai tinka daugiakojams. Bet kai neturejau jo, naudojau naturalia kanifolija- tik ja sunkoka nuplauti. O siaip viena kanifolijos dezute naudoju plauti lituoklio galui- per metus, ten is geltonos spalvos pasidaro juoda...

--
Bye, Levas