Tema: Re: kitajski lituokliai :)
Autorius: Laimis
Data: 2009-11-24 21:55:55
Levas rašė:

> Lituojant plonas mikroschemas reikia plonycio galiuko, o tokie
> galiukai migom istirpsta. Netik variniai, bet ir misinginiai. Tuo
> tarpu "geleziniai" puikiai islaiko reikiama laika.

O kokie yra Weller'io galiukai iš tikrųjų?
Teigčiau, kad jie yra pure copper with iron plating. Tai „truputį“
skiriasi nuo to, ką saimhe išvydo pabrūžinęs savąjį ir ką galime gauti
nusipirkę tipinį „madingai-pažangų“, nors ne tokį jau ir pigų lituoklį
už keliasdešimt litų.
Profesionalių įrankių kokybės aš neneigiu, bet už keliasdešimt litų taip
santykiauti su lepiu galiuku jį saugant ir tausojant, kad tik anas
nepradėtų oksiduotis, kai šalia guli paprastas varinis...