Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: Levas
Data: 2009-11-20 18:19:33
Siaip, metant juokus i sona. Va gal tau tiks informacija:
http://www.webx.dk/rc/rc.htm

Cia taip aisku lektuveliai. Bet yra labai detaliai viskas aprasyta.
http://www.webx.dk/rc/video-wireless/video-osd.htm
Tingiu skaityti, bet gal tas zmogus ir juos parduoda? Nes jis ten 2.4GHz sisutuveli turbino iki keliu watu.
Va jis raso, kad padare spec uzsakyma. Kaip tik tau... 20W!
http://www.webx.dk/rc/video20w/video20w.htm

--
Bye, Levas