Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: Stalinas
Data: 2009-11-20 15:55:14
dazniai valstybes nuosavybe, tad jie grieztai kontroliuojami atsizvelgiant i
EU ir kitokius tarptautinius standartus. Leistini galingumai megejiskam
vaizdo translaivimui yra juokingi: mW; turetu buti pvz tam skirtas ~2.4GHz,
bet tai su turbo antenom ir tiesioginiu matomumu gal ir islausi koki gera
kilometra.