Tema: Re: sroves jutiklis
Autorius: siGis
Data: 2009-11-17 00:01:58
:)
Kaip tik panasia problema sprendziu. Dar nebaigiau.
Tik pas mane galios kitos. 210 ir kitas 160 amperu. Reikia nusiimti signaliuka reaktyvines galios kompensavimo kondensatoriu valdymui. Su iprastais sroves trafais padaryti neiseina nes visiskai nera vietos kur juos prijungti. Siek tiek eksperimentavau su antro gabarito rusisku magnetiniu paleideju serdimi ir rite. Serdis is dvieju daliu. Serdimi apgaubus kabelio gysla riteje indukuojasi visai grazios itampos.

Koks nors gatavas daigtas nebrangiai nupirkti butu visia neblogai. O gal kas nors kur nors yra rade isbandyta schema ir galetu pasidalinti.