Tema: Re: sroves jutiklis
Autorius: Levas
Data: 2009-11-16 23:07:57
galima ir taip. Bet geriau paimti maziuka transformatoriuka, perkisti viena- kelias vijas is apkrovos, o nuo esamu apviju nusiimti signala. Jis ten bus kintamas 50Hz ir neaisku kokios itampos (sroves). Todel gal reikes operacinio/komparatoriaus.

Pas kaikuriuos UPSus maciau trafukus ant feritiniu ziedu (ir ne tik auksto daznio grandinese, bet ir zemo daznio puseje)

Beja suselpciau as tokiai panasiais i nuorodoje prietaisiukais- taciau butu labai sunku rasti, nes numeciau garaze. Viduje (buvau atsidares) trafukas ant metaliniu ploksteliu (ne feritas) ir kazkoks operacinis. Ir dar kelios apvijos kazkaip chytrai sujungtos. Cia todel, kad detektuoja ir DC. Gal koks generatorius padarytas kurio parametrai kinta nuo trafuko serdies magnetiniu savybiu pokycio?

--
Bye, Levas